Rolig men anorlunda busstur

Haha, ja i dag hände en välldigt knäpp men rolig sak på bussen hem från jobbet. Jag sprang till bussen för att hinna han dit precis. Gick på och märkte att de inte var många alls. Skönt! Satt mig i lungn och ro och började läsa. Så kommer det på en äldre man. Och frågar vad jag läser. Jag tar bort mina väskor så han kan sätta sig så svarar jag. Sen blir de en totalt interju. Om vad jag, familjen pojkvän och inprensip alla jag känner, heter, har för utbildning, ålder, ja till och med om vi står med i telefonkatalogen. sen frågar han jaha, hur gammal är din pojkvän?  jag svarar artigt tillbax. Då säger han: - Jaha är han dryg och jävlig. jag blir full i skratt (vem frågar något sånt?)  Men svarar: - Nej han är snäll han. :D  haha det fins lite knasigt folk. Men det är väll bra, då händer något i jalla fall. och man fick sig några goda skratt! :D haha




Föresten, vill ha fler besökare? Gå in på länken och bli medlem. http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=matildasenkla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0