Hura för min egen säng! :D

Faktiskt kul dag på jobbet i dag. Mycket skratt och fullfart hela tiden. Tiden gick riktigt fort. :)
Jobbar i morgon också, men kort dag. 07:00-12:00. Så är jag ju ledig i helgen också. Så jag får äntligen åka hem, jag kommer få sova i min säng hela helgen! Wiho, det hurrar vi för! :D


Nu kanske ni sitter och tänker "Ska hon skriva något vettigt i det här inlägget eller kan jag sluta läsa det?" - Nej inget vettigt kommer i det här inläget, så jag sätter nog punkt och går ut i köket och tar mig något att äta så får vi se om något vettigare kommer till kvällen. Men lovar inget.


Kommentarer
Postat av: TOBBE

Nu har man kommit hem från praktiken och det är helg :)

2009-09-11 @ 15:28:05
URL: http://tobiasson.blogg.se/
Postat av: ronak

åh, hur har du gjort den svarta ''kanten'' runt dina ''inlägg''? :D skulle bli jätteglad om du ville berätta, :)

2009-09-14 @ 20:09:22
URL: http://pppiggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0