Jahapp då har även jag skaffat blogg.



Japp, då har Matildat skaffat blogg också då. Så då kan man även läsa om mitt liv på internet. Lite patetiskt? - Ja kanske lite. Men i villket fall får den som vill nu göra det. ;b
Jag tog i jalla fall studenten i fredags.  Gick livsmedel, så en och annan tårta komemr nog dycka upp på min blogg, om inte så kommer andra inlägg om mitt liv som ibland kan bli lite snurrigt.. Som min pojkvän sa till mig i dag "Du är lite konstigt, endera är allt bara flumm och på topp, anars är du bara hysteriskt arg på allt. haha" Han sa det dock med en välldigt gullig röst och ironi, men jag tror det beskriver mig välldigt bra igentligen.


... då var mitt första inlägg avklarat. :b

Kommentarer
Postat av: amanda

kul att du börjat blogga syrran! :D

2009-06-10 @ 01:17:00
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0