Ute i sista minuten

Ojojoj, nu börjar de bli lite brottom. Alla jul saker är liksom inte på sin platts än. 
 
- Julklappar ( bara köpt 3st än har 3 st kvar.)
- en massa julpynt jag glömt att satt upp. (demesta får nog ligga var där de ligger, får inte platts. :D haha)
- Ingen julgran. :S (Har gjort en överenskommelse med pojkvännen, efter som jag ändå inte blir hemma så mycket runt jul, blir det plasst gran jag vill alltid anars ha en ricktig. inte han för han gillar inte barren. ;D  Men okej, det kan han få i år om jag får den där granen som är helt glittrig! :D Det skulle jag, när vi var i rusta i borlänge var den slut, ska kika i falun men är väll säkerligen slut där också. Tror inte jag hinner få någon gran. :S)
- jag har heller inte bakat pepparkakor, lussebullar eller någotsånt juligt! (kommer helle inte bli av)


All denna röra pågrund av 0 julstämmning. Var är den?! För jag har änu inte hittat den! :S
Ska fixa klart på Tisdag tror jag det får bli. Snacka om sista minuten!

Kommentarer
Postat av: Sandra

det känns skönt att höra att man inte är ensam om att vara i sista minut med allt haha :D det här julen blev konstig, inte alls som jag tänk mej

2009-12-20 @ 00:31:44
Postat av: Med bebis i magen

Men vafn, nu har du ju fått snö iaf.. ? Ger väl ändå lite julkänsla :) Vi ska köra hem idag.. puh.. lång väg.. Men vi hörs senare.. Hoppas avtalet kommit!

2009-12-20 @ 09:20:31
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0