Vad händer härnäst?

Okej, det är bäst att jag aldrig lovar updateringar eller liknande. Blir aldrig som jag tänkt mig! Som häromdagen när jag lovat uppdatering, ja det sprack som ni sett. Jag ska berätta varför. Jag och Conny får ett telefonsamtal nere från vår lägenhet att vi apsolut inte får använda nå typ av vatten i vår lägenhet efter som det är stopp i avloppen och allt rinner ner till dom nedanför. Jag skulle jobba dagen efter och verkligen lära ducha efter som jag redan kännde mig välligt äklig! Stopet i avloppet skulle inte hinnas fixas till det. Blev att ringa efter mamma och pappa och fråga om de kunde hämta mig så jag kunde sova hos dom så jag kunde ducha.  Efter som det tar en stund att åka framoch tillbax, så blev det för sent för att sätta sig vid datorn.
Ja sen har jag tänkt låna brorsans dator (lära sova hos dem några dagar). Ja men då har han kopplat datorn till tv och anväder det som båda. och ja, jag är inte så teknisk och fick helt inte i gång det, och han var inte hemma. Nu är jag äntligen hemma och sitter här och skämms för jag är så usel på uppdateringar på grund av att allt går i mot mig. haha
Endra är de fel på internet, stopp i avloppet, jag är oteknisk. Ja allt kan hända. Jösses vad händer härnäst?  ;/

Kommentarer
Postat av: Parisa

sv; BRA :D

2009-11-07 @ 19:05:35
URL: http://parisaax.blogg.se/
Postat av: Viktoria

sv: ellerhur, såå snyggt med diadem !

2009-11-07 @ 20:04:33
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: fiiisa - it's all about me

okejokej ^^

plugga :/

2009-11-08 @ 13:03:39
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0