Rolig kväll!

Blev en kanon dag i går. Började med jobba, men slutade kl 14. Så Dagen fanns fortfarande kvar. Sen tog jag promenad till mammsen och pappsen. Ja, lära hämta alla grejor jag tagit med för att jag sovit där i ett par dagar, och ja sen var man ju sugen på mat också. ^^   Efter maten letade mamma upp tyg hon hade hemma  som hon trode skulle passa som gardiner hemma hos mig. Så ja, jag fick övningsköra till mormor och låna hennes symaskin, sen fräste vi hem till mig och sydde gardiner. :) Så nu är det snyggt i vardagsrumsfönstert, härligt!
Efter att mamma åkt hem såg det inte ut att bli mycket mer av dagen. Dega framför tv och datorn.


Ja, sen hände det! :D  Fick ett telefon samtal och Max vela hällsa på! :D (gemensam kompis till mig och min pojkvän) Skojskoj. Han kom rätt sent och jag var gris trött! Shiit hur skulle jag hålla mig vaken?! Tryckte i mig kaffe, och blev bjuden på en drink och en öl när han kom. Mums! Sen blev det en riktigt rolig kväll med mycket skratt! :D  Vi ahde bestämt oss för att vara vaken när Conny kom hem kl 4 på morgon. Och ja, han satt i soffan och halvsov och jag i fotöljen och blundade. Haha! Men somnat hade vi inte!  Så ja när  han kom hem kunde vi äntligen sova! :D haha


Kanon dag och kväll! Superskoj!  Conny vela dock också träffa Max lite mer än han fick, så vi bestämde att vi ska hem till han nästa helg också! :D  Men för tillfället får man tacka för en kanon kul kväll vännen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0