Önska mig lycka till?

Okej, jag gör ett nytt försök i dag. Hoppas inte allt bara försvinner i dag i gen. Blir så matt!


I går så jobbade jag. Efter det blev det körskolan. Duktig tjej! :) Ja och jag bokade till och med en körlektion! Änu duktigare tjej! :D Ja för det är så. Att det har gått skit bra att köra hemma. Sen senast jag kom till körskolan krossades allt som har me dkörkort att göra. Ja, för precis allt gick fel när ja körde. Växlarna kom inte riktig i, glömde sätta på elelr stänga av blinkersen, glömde lite regler hit och dit och sen är de ett jävla fräs i dom bilarna där så de blev så där ni vi "wooow, tvärbroms".  Ja, tänk själva. Allt gick fel som kunde gått fel!  Men nu har jag tagit modet till mig att boka en ny tid. Önska mig lycka till?



Efter det tog jag bussen hem. Köpte ett par supersöta örhängen. Små rosa rosetter. ^^ (bild kommer sen)


I dag blir det öppethus på hushagsgymnasiet. Lova mamma att följa med, efter som brosan är med och hon vill inte gå dit själv. Så blir att dra till Borlänge senare. :)


Ha en trevlig dag.


En sak till. Jag satt mig just och skulle svara på komentarer. Så märker jag. Villka har ja svarat på och inte?  Vet att ja läst de, men vart så slarvig på sistone och helt tappat bort villka som jag svarat på. Får ursäkta om jag svara på samma en gång till.


Kommentarer
Postat av: SofiaHsmycken

Hej! Kolla in min sida med handgjorda silver och namnsmycken. Just nu lite julklappserbjudande och frakten är fri om du handlar mer än 200kr :) Välkommen!

2009-11-26 @ 14:10:31
URL: http://sofiahsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0