Dagen är upplagd för besvär

Jag har några funderingar, köper jag äcklig katt mat?  Ja, först som jag skrev i förra inlägget så var min katt tokig i en drink. I dag har han varit jätte tarv på kex, ägg och tomat. Eller ja, han vill rättare sagt ha allt jag äter.  Äcklig katt mat? Eller trött på smaken? Köpte ju en skit stor påse katt mat sist. Tänk er själv att äta samma måltid flera dagar i red. Fy fan!  Nej får köpa något nytt i morgon. ;D haha


Och förutom det, så har dagen     ...  ja, gått skit helt enkelt! Började med att jag var ute och övningskörde med pappa. Allt gick kanon! var som om jag haft körkort länge! Sen kommer jag till körskolan, och ja va ska man säga? Var som att det var första gången jag körde! Blir så arg, ovan med bilen, nervös efter som jag vela de skulle gå bra där också. Då blir det så. Total katastrof, glömmer blinkers, glömmer stanna för gående, mja man kan säga att jag gjorde alla fel man kan göra. Körde inte över någon i vilket fall. Får väll vara glad för det. Hum!


Inte nog med detta, på bussen satt 2 alkisar och sa att jag hade så fin ryggsäckt. Och jag som hellst vill slippa se den. Nå så grymt ful. Om jag hade haft en påse med mig och kunnat lasta över mina grejer i den hade jag fan gett bort den. Snälla, lägg inte märke till min fula ryggsäck! 0_o 


Så kommer man hem, pojkvännen är snortrött och grining, jag är sur. Ja det var upplagt för en icke bra dag helt enkelt. Han åker till jobbet och jag sätter mig i soffan och tänker att jag inte ska göra ett piss i dag. Enda gången jag reser mig ur soffan är för att släppa in katterna. Och va händer?!  Jo, katten har virrat bort sig i husgrunden. ( alla hål in är igen bommade förutom ett som han hittade. Sen satt han och gnällde och vela komma ut i ett igenbommat.) Typiskt, va fan ska jag göra nu när jag inte vet vart han smitit in?! Efter ha frågat de nedanför mig vart det är öppet lyckades jag tillslut locka ut min kissemiss!


Nu tänker jag sitta här, och inte röra en fena. Eller rättare sagt vågar inte röra en fena. Orkar inte med en motgång till för dagen. (Ska svara på komentarer nu, men såg att många missat sin bloggadress, var noga med det!  Vissa kommer jag inte in på, felstavning? - så inge svar testa i gen. Inge svar då heller, Ja då får ja ursäckta mig med min usla datorn. Kan bli knäpp i bland.)


Annars då? - Jo förutom det är det frid och fröjd. ;D Ha en trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: jag har inte pluggat ngt, haha! :P

2009-11-10 @ 22:12:39
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0