Måns


Måns som liten. :)


Hum, min lilla måns (min katt) Har vart ute hela natten och hela dagen. Inte sett röken av honom. Visst han brukar vela va ute välldigt mycke men aldrig så här länge och pluss att de är så dåligt väder. :/ Jag vet jag är lite överbeskyddande mot mina kissemissar ;b     ... Men tror ändå jag ska ge mig ut och ta mig en titt efter honom. På med stövlar och paraply. Önska mig lycka till!

Senare:
Satt på mig kläderna och gick ut. Väl ute på trappan står Måns och kollar på mig. d; Haha Så det gick bättre än förväntat xD haha!

Och sen har Petra vart här nu och kikat på film. trevligt. Rätt bra film men dåligt slut! Någon som förlät otrohet. Och det tycker jag är dåligt! Är så fruktansvärt mycket EMOT det! Fy fan säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Mikey

katter kommer alltid hem när dom blir hungriga :P

dock har min misse varit bortsprungen i 10 år :D

2009-06-15 @ 21:55:41
Postat av: Mikey

katter kommer alltid tillbaka när dom blir hungriga :D

dock har min misse varit bortsprungen i 10 år :P

2009-06-15 @ 21:58:04
Postat av: Matilda

Haha! Mickye, så stöttande! :D Haha!

2009-06-16 @ 19:34:41
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0