Vistelsen i Malung är över

Då har dagarna flygit i väg och man är hemma i gen. Vistelsen i malung var sjukt kul!  Blev dock inge tänltning. Fick låna Pirres pappas husvagn på nett vilkor att vi lämnaden som den var när vi kom dit.  Allt gick utmärkt tills Pirre själv kom in. Först kasta han Conny in i fönstret å det blev en lång spricka. Sen  Va Mickey och pirre och lekte i föstret så hela jävla fönstret trillade ur. Efter måmga om och men fick dom tillbax det lagomt bra. Men ingen rörde fönstret efter det, i skräck för ett ras till. :D Haha


Sjukt trevligt folk var det å. När jag var på toa råka en kille spilla ur min cider. innan jag avr tebax var han och köpte en ny. Inget som förekommer ofta i borlänge precis.

Jag är nöjd och vet attt dit kommer jag åka tillbax till fler gånger! :D Även fast det fanns några insedenter man kunde ha stått över. Menmen, jag är nöjd.


Nu så har jag äntligen laddat in bilder från kameran och kan då även ladda upp dem här. :)
Har dock bara bilder från förfesten en av kvällarna då det var musik, öl/cider och pingis som gällde.




Malungs pojkar




Och så min pojk men sin älskade gitarr. ;)




Och den klockrena Pierre som mest smyger runt och fnittrar. :D haha




Skurt och Conny klingar lite. :)



Sen gjorde skurt sig fin med krusat hår som han skämdes för. :D haha



Även så Conny. haha! :D Gullis




Var även tänkt att denna lilla Lukas skulle bli sminkad. Men lyckades rädda sig undan
Men Lukas en fråga med tanke på bilden. Rädd så du skiter på dig? ^^D haha Skön kille!





Precis efter Mikey och Pirre haft ur fönstret.
Ledsen ? Inte ska du va de, du har just haft ut ett helt fönster. :D haha





Mikey leger kosrvtjock och piggar upp sig. :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0