Tältning några dagar.

Jaha, då kommer man bo i tält de senaste dagarna. Och nej vi är inte vräkta. Vi ska bara till malung. Dannsbandsvecka och en massa roligt folk. Kan bara sluta på ett sätt... förbannat roligt! :D

Åker i morgon efter jobbet med Jutta och Conny, kanske emelie. Mikey kunde inte följa på grund av penga brist. x(  Men ett tipps, gör som Jutta gjorde i dag. Panta brukar! :D haha Vi var på kupolen i dag sen  när vi ska hem säger Jutta -"nu ska jag hem och panta burkar så jag har råd att åka med i morgon." haha Det värsta var att det var sant! :D haha

Hittade lite grejer på kuppolen i dag. Sjukt snygga leggins jeans. ljusa med "hål" på benen. Kan ta kort sen. Sen en stor färglad tröja och en helt blå och vit randigt långt linne. Jag är nöjd. :)

Aja är nog daggs att sova snart. börjar jobba kl 7 i morgon .:S Inte kul!


Har nu laddat upp bilderna från kameran så jag kan visa mina nya kläder.




Kommentarer
Postat av: Mikey

20 spänn i pant har jag hemma :D

2009-07-17 @ 02:45:52
Postat av: amanda

neej finns det leggins som är slitna så det är hål på dom? vart vart vart?!

2009-07-17 @ 15:08:46
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0