Trevlig kväll trotts allt

Micka, kom hit en sväng på kvällen och hällsade på. Trevligt! :) Inte träffat henne på ett tag nu. Så det var skoj. Det bästa med henne är att vi behöver inte göra något. Ingen stressad person lik som jag! Vi sitter bara här och de bara möljer ut saker ur munen på oss och vi bara pratar och pratar. Men ofta inget djupt, lättsamt roligt prat ska det vara.

Fick även en födelsedags present av henne. :D Fyller nämligen år på Tisdag!  Hela 19 år. ;b Sen är det bara 1 år till så är man halvvägs till 40. xD  Haha




Tack micka! :D Blev jätte glad. Men son vi prata om i dag. Tycker det är otroligt pinsamt att
öppna precenter. Så kan hända att jag inte visar min uppskattning så bra. :)

Sen måste jag ju bara tala om en sak hon fråga mig i dag innan hon åkte till mig.
Hon vela köpa med sig något att äta för hon vela inte ha chile con carne. Så hon skulle köpa med sig tortelini (vette fan hur de stavas.) Så frågar hon mig:
-Får jag låna vatten och kastrull hos dig? 
Haha! Är jag verkligen så snål? :D haha






Sen vill jag även klaga mig lite över lök! Fy fan, brukar klara av att skära en halv lök innan mina ögon känns totalt sönderfrätna. Men till chile con carnen skulle jag ha 2 lökar! AJ! pluss måste det vara fin hackad så att conny klarar av att äta efter som han hatar lök. Har bara ett ord att säga och det är just....        -Aj!

Kommentarer
Postat av: adina

Åh, mina ögon dör av lök! Ser ut som jag har gråtit i typ en kvart efter, och bara jag passerar OMRÅDET där jag skalar löken igen, då fan börjar det svida igen XD!



Åh, vad kul! Blev hon glad :)?

2009-07-27 @ 10:47:24
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Mikey

nemen grattis! blir det kalas? :D

På tal om lök, du får sätta på dig skidglasögon eller nåt sånt så löser sig det där :D

2009-07-27 @ 16:18:59
Postat av: Mikaela Pedersen

haha tack för lånet av kastrullen och vattnet iallafall :D du är inte snål, haha.. kul att du blev glad för presenten :)

2009-07-27 @ 18:12:40
URL: http://mrspedersen.blogg.se/
Postat av: matilda

Svar till Mikey: Tackar! :D Njä, blir nog ingen fest. vi ska nog till rättvik i mon och festa lite. Men blir ingen riktigt födelsedags fest! ;D haha Ja smart! :D Men då måste jag först köpa ett par. ar nämligen inga. "-Hej jag vill ha ett par skidglasögon man ser bra igenom. Jag ska nämligen skära lök och vill inte skära mig i fingrarna." haha

2009-07-27 @ 22:53:07
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0