Ser inget slut!

Har precis gett mig in i en flera dagars städning märkte jag precis! Bajs..  Tyckte en stor städning skulle behövas, och då menar jag verkligen BEHÖVAS! Har bara hunit med att ränsa ur kylen och mina 2 skaferier och ena av de under del förvarar vi glas och pantburkar och liknande.  Fick i hop en och en halv sopsäck pantburkar! Vi blir ju miljonärer snart på de här "sopskåpet" :D haha. Och skänka mat till behövade kan jag också göra hade 3st likadana mjöl påsar!  Har överdrivet av allt! är någon hungrig kan den ju höra av sig! xD haha Om någon känner "-Åh, äntligen får jag bli mätt" så kan ni tacka Max, var hans geniala Idé. :D Välldigt omtänksam pojk! :D haha

Sen måste forsätta en stund till tills de blir för sent...  och i morgon går nog hela dagen åt att städa klart.. Man får hoppas på fult väder anars blir jag väll aldrig klar! :D haha!



Sen måste jag väll själv tacka älskligen som vart lite söt i dag. Jag blev så glad att jag började städa! :D ;b



Skriver senare i gen om det jag igentligen skulle skriva om, som de stod i andra blogg inlägget. ;D


Kommentarer
Postat av: amanda

"blev så glad så jag började städa", haha.

2009-07-07 @ 00:15:01
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0