Rättvik!

Jahaja, då fyllde man 19 i går.  Var i Rättvik som sagt, rätt kul. :)  Träffade på några roliga raggare. Så gissade vi ålder på varrandra. Så skulle ena av raggarna gissa ålder på mig. Och vet du vad han säger?! :D


- Det är svårt och tror jag komemr vara lite elak. Men jag tror 19år. 


Va då träffrätt! Fyllde licksom 19 just den dagen också! :D haha!





Här har vi dom 2 klockrena raggarna! :)


Sen när vi skulle gå i från dom glömde jag jackan min. Drygt! Och inte tänkte jag heller på att ena av dom skrivit in skrev in sitt namn (och la även till sitt telefonummer) För att jag skulle komma i håg va dom hette för dom lovade nämligen att komentera min blogg.  Men inte en tanke på det utan jag försöker leta på dom. Och det är inte lätt på classik car week inte. (eller hur det stavas)  Snor mycke folk! Kom i jalla fall på det i dag att jag ahde deras nummer så jag ringer. Och vet du var jag får för svar? - Den lämnade vi till ett par poliser. "Ååh, drygt" Var min första tanke. d;


Sen blir man så matt på folk i bland. I går när jag letade efter jackan stannade jag till vid några som stod där raggarna stått tidigare på kvällen och frågade om dom sett dom. Vet du vad jag får för frör svar?!
- Har du pojkvän?
-Ja?
-Okej då kan du dra!

Okej? Så bara för jag har pojkvän kan man inte prata med folk?!  Blir så matt!  Sen några fler incidenter av konstigt beteénde. Anars var kvällen toppen! :D 


Vad jag fick i present kommer upp i morgon. :)

Kommentarer
Postat av: adina

men fy vad skumt :O



ja hahah sjukt nördigt :D

2009-07-30 @ 15:20:43
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0