Massor att göra

Oj oj oj,  någon som märkt att jag inte skrivit på välldigt länge? Om inte, sjukt bra.
Har haft fullt upp med det ena och andra.  Har bland annat:

  • Peace and love
  • jobbat
  • försökt passa ii hop pojkväns och min tid efter som vi gått omvarran skapligt mycke.
  • vart ute och solat medan man kan.
  • sysselsatt sig med andra smått och gått. har helt enkelt inte kunnat blivit av.

Men som sackt jag har en massa billder och en massa att berätta så jag inte vart jag ska börja och ja ens kommer få ner nått. Det visar sig. Men inte i dag.  är nämligen på besök hos mamma och pappa och borde va social nu. Vela bara få ner något i bloggen. ;)  Tror jag ska ha tid i morgon kväll att skriva! Vi hörs väll? ;b


Kommentarer
Postat av: amanda

jag har märkt! (:

2009-07-03 @ 20:47:23
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0