Lika bra att inse.

Jag har insett att jag aldrig i livet kommer hinna med min storstädning. Har hunnit med mycket, men inte så mycker som ja vela. gjort hela köket och hallen. ränsat alla skåp och torkat och allt. Gnidit bort allt skit. Skönt! Sen började ja i vardagsrumet med min gaderob. men så ser ja nå groteskt stor insekt och springer och gömmer mig i sovrumet och sommnar till en film. Nu sitter jag  här och nyss gjort i ådning mig. Ska dra och handla så ja kan gö nån mat innan jag börjar jobba kl 5. Lika bra att dra ett streck över städningen. Får va nöjd med det jag hunnit. får göra andra hälften en annan gång. ^^ Det jobbigaste med det är att det är fint i skåpen där ingen ser, och ser värre ut utanför än när jag började städa. Hum, en sak är klart det kommer aldrig mer bli en sån här storstädning som skulle ha tagit 3 dagar. :D haha


Efter många om och med har jag nu dragit ur tummen ur arselet och tänkte ladda upp en bild från städningen. Alla jävla plast kassar jag inte förstod hur vi fått platts med i en kökkslåda. Det är nå så sjukt mycke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0