Kryssning + tänkt svettig slokväll

Blir att åka kryssning i agusti med Conny och hans familj pluss grannarna. Skoj skoj. :D Var bara ett problem. Conny hade betalat in och jag viste ingenting, och jag jobbade en av dagarna kryssningen skulle vara. Så i dag fick jag ringa till chefen. Blev lite nervös efter att han sa att jag absolut inte fick åka. Men som tur var den skämt och jag skulle naturligt vis få åka! :D haha Så nu blir de röj på kryssning! :D längtar!



Sen kom jag ju på att jag kanske borde berätta om lördagen då. Vi vaknar i Malung i husvagnen, totalt svettiga. Drar på sig ett linne, de störtsa bjukisbyxor jag har och drar upp det flottiga håret i en knutt. Vi sätter oss i bilen och åker hemot utan att varken ducha eller nått. Kändes skapligt meningslöst eftersom Conny skulle skjuttsa förbi mig hemma hos mamma och pappa. Skulle sova där för att jag skulle jobba tidigt dagen efter. Jag viste även att jag skulle va helt ensam efter som alla är borta på semester. Så kommer jag dit....  när jag öppnar dörren hem till oss hoppar min syster fram och skrämer livet ur mig totalt. Och det visar sig att det är fest..  Och där står man. Men man får glädja sig med att jag hade skönast klädsel på den festen i jalla fall.  haha :D


Kommentarer
Postat av: emma

tack för svar :D

2009-07-25 @ 17:57:28
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0