Kaos

Regn kaos i går i borlänge. Har bilder att via sen men är hos mamma och kan inte lägga in bilderna på datorn. Så bilder kommer kanske i morgon. :) Om det hinns med vill säga. Ska köpa 20års present till Petra sen hem till Grycksbo och gö ådning mig. För i morgon ska hon ha 20års fest! Grattis till henne i förskott!

I morgon när jag ändå är på stan tror jag ja ska köpa mig en regn kappa och ett par gummistövlar.. Jag är trött på att bli blöt nu..




Efter lång väntan kommer nu bilderna.

Bilderna visar hur det såg ut under en av alla översvämmade boar och vägar i borlänge.
Den här bron ligger vid hushagsskolan.











Det stog folk och spärrade av vägar men ändå ska någon trotsa och åka där en då. Och Hur slutar de? -Dom fastnade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0