Galen helg

Ojoj, villken helg. Fredagen blev galen. 20års fest för Petra. Det hela slutade med att alla hängde i taket på altaned och dinglade och jag och svärmor dannsade på bodet. Även Petra, Conny och Conny kom upp en sväng. Galet!


Lördagen var det fest hos Connys jobbar kompis. Jag och Conny åker dit. Jag som inte känner en kotte och Conny som känner endas hans jobbarkompis. Nervöst i början men, men det går över efter man märkt att det är galet trevligt folk. Massa babbel och Singstar.  Kvällen slutar dock på besök på akuten. Får ett samtan att connys pappa är på väg in med trasig axel.


Söndagen: Slut men drar ändå tummen ur arselet och sädar och röjer upp i svinstian där en bomb slagit ner.


Galen helg, men jag är nöjd.


Så där nu ska jag äntligen ladda upp bilder.


Ska väll börja med en bild på födelsedags barnet. :)



I början när det var grillning tävla dom om vad dom kunde göra när dom hängde i taket och villka som kunde stå på huvudet. :D

  

Conny och Danne



Pål och en jag inte minns namnet på



Pål och jag




Petra (födelsedags barnet)  och Conny



Jag och Svärmor Carola :)



Conny längstbak, petra näst längst bak, Jag och Conny och så Jossan




Carola på bordet . Kör hårt! :D




Conny och Petra på bordet.




Dans på bordet, danns på soffan, och hängning i taket. Nej, golv är väll onödigt säg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0