Kamerasladd hittad!

Jahaja, kamera sladden är hittad. :)  Bra!
Som jag berättade försov jag mig skapligt mycket i onsdags. Och vad tror ni händer på Torsdagen? - Jag försov mig! Bravo Matilda! Men som tur var inte lika mycket som i Onsdags.
Men som tur var slutade dagen skapligt bra. Blev lite fiske i gen. :)  Men den här gången fick Conny fiska han också för en gångs skull. Var nämligen bara han som fick napp och jag behövde ingen hjälp. Men då blev allt trassligt och lite knasigt en då...




    ... Ja, han fick ett välldigt konstigt napp..     En mussla!




Både han och jag blev chockade! Men chocken vände till panik för conny. Kastade ut sitt kast spö (hade samtidigt metspöet i) Och fick napp på metspöet. Där stod han med 2 spön! :D haha




Men så kom äntligen glädjen och han fick en ricktig kanon fisk! :)




Sen i går hade Conny lovat att vi skulle åka till dammsjön. Men när vi vaknade var de inte alls så fint väder vi hoppas på. Men efter som jag verkligen längtat åkte vi dit endå i hopp om finare väder där. (Är trotts allt en bit att åka dit)  Men inte då! Skit kallt blåsigt och absolut ingen sol! Lite bad som trotts mot vädret endå. Men det var ju svinkalt i vattnet å! Fan! Dagen måste göras om med bättre väder.
Emelie och Max som också var med sa att de måste hem senast vid 18-19 någon gång. Men blev tidigare än så vid 14-15 åkte vi hem. Lika bra anars hade vi väll alla frysit i hjäl. dx






Senare på kvällen blev det att ta en öl nere vid sjön och spela kort med Conny, svärmor och svärfar. Efter det blev det att dra till någon typ av fest. En radio kanal som heter wolf fm tror jag hade dragit i gång något med bad och grejer. Dock ingen höjdare. Menmen :) Så jag drog mig hemot och skrev ner det här lite snabbt. Kanske inte världesn intresantaste inläg. Ingen höjdare där heller så! ;D haha


Men nu tror jag jag ska dra mig till sängs. Ruggigt trött!

Kommentarer
Postat av: TOBBE

härliga fiskebilder :D fiskar du mkt?

allt bra? med mig är det bra. men ska alldeles strax lägga mig. är hur trött som helst.

2009-08-09 @ 03:28:25
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0