kaos eller lyckad dag?



I dag vaknade jag upp i sängen men älsko bredvid mig. Och vi båda två var lediga! Helt underbart! Händer inte ofta nu för tiden. Sen efter vi vaknat till gick han ut och leta mask för vi vela nämligen meta. Så det gjorde vi.
Men efter en stund blev Conny inge vidare glad på mig. Jag ska förklara..



- Jag är livrädd för mask så vem fick byta mask på min? - Jo, Conny
- Jag vill inte dra ut kroken ur fiskens mun så vem fick göra det? - Jo, Conny
-
Jag vill inte dra loss sjögräs/neckrosblad från kroken när jag fastnat i fall jag ska nudda masken så vem fick göra det? - Jo Conny
- Jag fick mest fisk (5aborar och han bara 2 som även de gjorde han grining) på väligt kort tid så + att jag fastnade ett antal gånger i neckrosbladen så någon lära hjälpa. Kan man lista ut vem? - Japp, Conny
-  Någon kom på den geniala ideén att om man både metar och kastar med kast spö borde man få mer napp. Nog fick personen napp, men inte av fisk. Utan i stenar, sjögräs, vass ja allt men inprencip kunde se. :D Villken stakar krake råka ut för detta? - Jo, Conny
- Då ger vi upp       ... eller rättare sackt Conny vela ge upp! :D haha
Underbar dag helt enkelt! ;D   ....Men den vände fort.


Mamma och pappa bor ju i borlänge (jag och Conny grycksbo). Därför lär jag sova hos mamma och pappa ett par dagar efter som jag jobbar i borlänge och har ett par tidiga mornar nu. Så jag gav ett bra förslag som skulle lösa vår kolosala tvätthög vi har. Han skjutsar mig och tvätten till borlänge, för då har jag tid och tvätta ett par dagar nu. Lät skit bra!   ... Tills jag fick höra att de var bada tunna och öl som gällde hos grannarna. Skit! Men inte kan man göra mycket åt saken efter som jag lära åka hit efter som jag börjar kl 7 i morgon.



Men får se framåt, Snart åker vi på kryssing! :D


Kommentarer
Postat av: Jossan

haha, mat-ilda är rädd för mat ma(e)t mask ;P hahah



de som hänt håller väl på fortfarande, men de är som de är, jag vet inte om jag bara ska skita i allt och den personen eller om jag ska ta kontakt igen,,,



förresten hur svarar man på kommentarer?? ;)

2009-08-04 @ 20:39:10
URL: http://jossipavag.blogg.se/
Postat av: malin

härlig bild där ;)

2009-08-05 @ 13:39:18
URL: http://www.daaanielsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0