Rosor på jobbet + student



Blommorna på bilden har jag gjort av choklad. :)

I går när jag jobbade (på konsum för den som inte vet) så kom chefen men ett förslag som jag tycker lät jätte skoj. ^^  Han frågade nämligen om jag kanske vela stå i butiken och  visa hur man gör marsipanrosor och kycklingar till påsk eller liknande, kanske även bakelser som vi sen skulle sälja. Tyckte jag lät grymt kul. Det är ju ett bra tag kvar till påsk, så vi får se hur de blir med den saken. :D Men tyckte det lätt riktigt kul så tummen upp för de! ;)


Tog i studenten i fredags som ja sa å! :D Roligt fasten de blev så  lång dag! Vår klass skulle ta kort kl 7 på morgonen! :S Och jag som är så förbannat morgontrött lära gå upp kl 4 för att jag har ju en bit till skolan å! Men men, jag kom upp.
De var stim hela dagen så när man väl kom hem och skulle äta tårta kände man hur jävla trött man va.  Så jag somna..
Sov tills de va daggs att dr apå förfest. Väl där får ja höra att typ alla somnat när dom kom hem. :D haha
Var as trött och kunde inte riktigt komma i gång, Så tro det eller ej de enda ja typ tänkte på var sängen den kvällen! :D haha! På studenten liksom! :D haha Det blev en rätt tidig kväll för mig.. Menmen jag är nöjd, jag har ju ändå gått ur skolan! :D

Vår student låt.
Vi kan baka och slackta små kossor
För nu har vi ju fått vårt betyg!
Men ändå så ska vi nu supa
och bli redlösa till vår musik!




              


Kommentarer
Postat av: Simon

Grattis Matilda! :-)

2009-06-13 @ 00:47:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0