Klar för halkbana

Var till körskolan i dag i gen. Lite nervöst efter att det vräkt ner snö undernatten och kvällen. Jag som längtat efter snön så man kan få lite jul känsla, men varför just idag? ;b haha Gick bra endå. Och kom ett steg närmare körkortet. Efter min körlektion som gick rätt uselt så frågade han om jag vela ta en till lektion direkt efter. Var en som hade avbokat så jag fick köpa den till ett väldigt billigt pris. Ja, kör på tänkte jag.  Då visade sig att vi skulle köra en bana med koner. Klarade jag det var jag helt klar för halkbana. Och klarade jag det då? - Jajemen. :D


Kommentarer
Postat av: amanda

wohooo! :D



var ni på parkeringen utanför cozmoz? =)

2009-12-16 @ 03:41:34
URL: http://amandaandersson.blogg.se/
Postat av: Med bebis i magen

Vad gutt! Visste väl att du skulle klara den :)



Tur att alla andra kan läsa bloggen, det som är huvudsaken ju :)



Ha en bra helg (: hörs på söndag!

2009-12-18 @ 09:46:48
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0