Mitt goda humör dala genast nerot

I går övningskörde jag före jobbet.  Gick kanon bra. Gick till jobbet med topp humör och en gnutta ont i ryggen. Men mitt goda humör  övervägde allt då.   Mot kvällen och stängningsdags kunde inte mitt goda hurmör hjälpa min ryggvärk eftersom det bara blev värre och värre.  Som tur va årka jag hålla ut utan tablett.

I dag började dagen bra trotts lite ont i ryggen och totalt värkande ben. Hande även lite träningsvärk i går som blivit värre i dag. Gått som en tant. Menmen blivit bättre nu när musklerna fått röra sig lite. Var på gott humör ändå trots mig onda kropp och en välldigt rörig och knäpp dröm.   Fråga pappa om jag fick övningsköra hem så jag slapp ta bussen hem. Först var han inte så pigg att åka så långt men efter min fina komentar till det gav han efter.  - Men ska jag verkligen gå band folk så här, krokig stelbent tand redan vid 19års ålder. Med en stor tung ryggsäck på min onda rygg? 
 Allt gick bra tills vi kom till den sista rondellen.  En gubbe körde totalt fel i den, och hela trafiken stannade upp. Inte mitt fel, lägg märket till de!  Men man blir ändå sur för man vill att allt ska gå kanon när man övningskör. Mitt humör sjönk snabbt och allt gick inte som en danns op rosor efter detta. Ååh, typsikt! Mitt körkort ser direkt så mycket längre bort ut nu! Arg!

Kommentarer
Postat av: Josefine○○

ja verkligen=)

2009-10-29 @ 13:13:40
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

ja, verkligen! för endel kan de nog sluta såpass illa att de bryter upp, inte bara vänskapen. Bra ni redde ut det o visst stärker de! sånna människor vill man inte ha omkring sig!



de är bara å köra mer ;) de fixar du!

2009-10-29 @ 14:16:52
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0