Erkännande om studsbollen i ögat!

I går när jag låg och försökte sova.  Började jag tänka på en sak som hände när jag var mindre. Jag började skratta för mig själv. Kände mig as fånig och skrattade änu mer    ... Helt själv! :D haha
Men låg och tänkte på vad som hände på en rast i lågstadiet. Vi skastade studsboll till varrandra. allt var frit och fröjd tills olyckan hände    ... Jag fick den i ögat! Och inte nog med det jag svimmade desutom! :D haha Kompisarna fattade ingenting vad som hände, de har berättat i efter hand att de såg mig bara lägga mig på marken. Då gick de närmare och bara kollade på mig. Till slut vaknade jag väll i gen då. Vi skrattade lite och de ringde in och vi gick in på lektion.  Hahah! låter de inte stört! Ringer in vi vi skiter i att jag just svimmade och går in på lektion!  Och mina kompisar förstod först inte att jag svimma så dåm kollade på mig tills jag vaknade! :D hahaha!  Man är ju så kort tänkt när man var lite, och jag kan bara inte låta bli att skratta när jag tänker på det. Sjukt kul! :D

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv: Tack :D

2009-10-13 @ 13:41:42
URL: http://enlitenrosabubbla.blogg.se/
Postat av: amanda

haha :D

2009-10-13 @ 16:33:35
URL: http://amandaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha nu sitter jag här å skrattar för mej själv , känns så jävla töntigt :D tänk att du föll i ihop på skolgården å vi bara stod å titta sen vakna du och då gick vi in, som om allt var som vanligt :P asså fy fan ja kan inte sluta skratta, ja får värsta bilderna i huvudet haha :D

2009-10-13 @ 22:32:30
Postat av: Matilda

Svar till Sandra:



Ja! :D haha Alltså allt låter igentligen helt stört. Det märks att hjärnan inte var tillräkligt utväklad då! :D haha Inte var vi klartänkta inte! :D haha

2009-10-14 @ 19:03:35
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0