Shopping med ett barn på 21år

I dag drog jag in till stan med Conny. :) Trevligt men mycket ansträngande! xD haha Han klarade 2 affärer innan baby vela ha fika. Jag sa åt han att han får välja vad han vill. Och vad väljer han? - Det störta som han ser, men pillar bort hälften av det för att han inte tycker om! :D Haha! Bubben då! ;D Men sen klarade han av fler affärer med mycke lek! :D haha!
Men lyckades hitta lite.  Ett par legins som ser ut som jeans, en skjorta, och ett par skor.. Gröna! :D Nog för att jag har förbannat mycket skor redan, men kunde inte låta bli att slänga upp kortet! ;D Haha!




Älsklings skorna shortan och legginsen. :)

När jag sitter och knäpper kort på sakerna säger Conny. "-Okej, schyst du knäpper massa kort på dina saker men inget på mig." Så ja fick väll bli ett kort på honom å då! ;D



Conny nöjd och glad och får vara med på kort! :)

Kommentarer
Postat av: Mikey

conny sitter som vanligt med gitarren o lirar :D

2009-06-16 @ 22:18:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0