Peace and love

I dag så ringde jobbet. Undra om jag vela jobba i konsumtältet på peace and love och få ett peace and love band! :) Dock 1 timmars pass. Men dom som jobbade förra året där sa att de va rätt roligt endå. :)  Så det är det värt! :) Kan hända att det blev någon emr timme. Men skit samma. :) Det är värt de! ^^  Får ju se Håkan Hellström! :D Någon som längtar? -JAG!  Någon mer som ska till Peace And Love? :)


Och om ca 2 timmar ska jag med bussen. Ska jobba. Lite surt efter som Conny äntligen är ledig i dag och vi har inte hunnit setts. Vaken tid kanske det är högst 2 timmar sen i fredags. Snacka om att gå om varrandra! :| Aja inget att göra åt...

Och emelie? - Vi lär hitta på nått någon dag!  :D



Emelie och jag på hippie middag för de nya ettorna när vi gick i början av 3:an.


Kommentarer
Postat av: amanda

jag ska också dit. :)

2009-06-16 @ 00:09:34
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0