Nattuggla + midsommar




Japp, som de brukar bli när man inte har nå skola. Vänder på dygnet. de värsta är att jag inte jobbar så mycket tidiga mornar så då kommer ja väll aldrig vända tillbaka de. d; Eller, de kanske är bra å. jag är ju ioför sig mer nattmäniska än morgon människa. Går jag upp tidigt på morgonen försörs hela dagen endå på grund av att man är så trött och sover lite på dagen när man har tid och sommnar tidigt. inga roliga dagar de inte! Då kanske de är bättre så här endå?  -Ja kanske! :)
Tur att killen jobbar natt, då har jag ju nån som jag kan prata i telefonen med i jalla fall. ;D

Och vad ska alla göra i midsommar i gentligen? Något förslag förutsom att sitta ute och dricka öl och grilla? För jag tror inte jag är så sugen på det om det här vädet håller i sig! Jävla spörengn! Jag tänkte precis skriva att jag vill ha ricktig sommar. Men jag suddade genast ut det. För riktig svensk sommar är väll just de här.. regn! Men om man säger så här då jag vill ha en riktigt fin sommar och inte typisk svensk. Tänk vakna på morgonen sätta på sig klänning/bekini och kila ner till sjön!  Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0