Fira höst deprision?

Jag har kommit på en sak. Jag gillar inte midsommar. För det första, vad är det för kul att stå i spö regns och kollar när folk klär stång och reser den? Sen ska man också på det lyssna på dom där jävla midsommar sångerna man hört tusen gånger. Och efter det så är de hysteri.. Vart ska man festa? Och när de är något specielt har man föra förväntningar så de blir oftast inte ens kul. Att man inte lär sig? Och varför ska man fira att det går mot mörkare tider? " -Weei  snart blir vi höst deprimerade i gen. De tar vi en sup på! " Nej, det är inte mycket att fira igentligen. Och ja jag vet, skapligt negativ till något folk tycker är så härligt. Vill ursäkta mig med att jag ahr inte hunnit äta i dag. ;b haha

Aja ha en bra midsommar trotts allt. Jag ska i jalla fall äta pyttipanna nu      ... Sen blir de nog trotts allt den där supen. Så ja kanske kommer ett lite gladare blogg inlägg. ;D haha

Kommentarer
Postat av: amanda

haha

2009-06-19 @ 17:42:18
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0