Fina bilar i Bjurs

Ja i går var jag i bjurs med pojkvännen, Sofia, Axel, Danne Och Björn. Vi åkte dit i axels 2 gammla saabar för att det var en så kallad crousing (eller hur det stavas) där. Om man nu kan kalla det det, ja inte från min sida kanske. d; 

Aja i villket fall, när vi var på väg till bjurs så ja... Vi kom inte långt första gången. ;D Haha En av Axels bilar gick sönder. Och självklart den jag satt i, villken anars?! d;  Vi bestämemr oss för att knuffa bilen till närmaste mack som dock inte låg långt därifrån och det var nedför backe. Vi börjar knuffa och bilen börjar rulla av sig själv. Axel sitter i och kör och Danne och Conny hoppar på kofångaren och står där jag som springer i klackskor och skricker att jag också vill åka men  kan absolut inte hoppa upp på kofångaren. Axel slänger upp dörren och skriker att jag ska hoppa in. Jag tar i och springer. men den jävlen fäller fram sätet så jag får hoppa snett in i baksätet där ligger man i en hög. Haha! :D Där slutat dramat och  vi rullar sackta in på  macken och ringer andra bilen vi också hade som kommer dit så vi kan laga bilen. Det tar ca 30 min bara. Sen bär det av till Bjurs.

Inte mycket till crousing som jag sa. Men fina bilar och lite folk och en conny på spark d;

Sen är jag grymt sugen på något.. Men vad? Ostkaka kanske? Vi får se, ska dra till afären och kika. :)



  
Bilen jag åkte med. d;

  
Björd som klätt ut sig till gammal rallyförare och sofia bredvid som kartläsare. :)



Conny på spark


Kommentarer
Postat av: amanda

haha det där hade jag vela sett, när du sprang efter bilen och fick slänga dig in i baksätet! :D haha! och en sak till, hur kan man åka spark på asfalt? kommer man framåt? d: :D

2009-06-12 @ 18:41:44
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0