Äntligen lite socialt folk



Själv i dag också som sagt. Men har bjudit upp Petra i kväll. Så har precis sått och gjort stänger av morotar och gruka vi ska dippa och käka färsk annanas! :D Gott!  Så till det blir de lite film. Villken får vi se, har några nya filmer att välja på! :) Trevligt trevligt efter att ha setat hemma gär totalt isolerad. ;D haha Känns fan som de i bland när man är själv och regnar man vill göra något men kan inte / Årkar inte på grund av piss vädret.

Sen försökte jag även få hit Max, Mickey och Pierre och va med som sällskap. Men Max vela supa och han kunde inte det för att han skulle jobba i morgon då tyckte han de var värdelöst.  Bajs Max!

Kommentarer
Postat av: Mikey

jädra bajsmax :D

2009-06-14 @ 18:09:25
Postat av: amanda

kul att du bloggar flitigt! (:

haha, ja visst. bästa reklamen för bloggen! :D

haha, jaha så det går alltså att åka spark på asfalt. det trodde jag inte! d;

2009-06-14 @ 18:30:59
URL: http://amandaandersson.blogg.se/
Postat av: amanda

hade visst fler kommentarer från dig. svarar på alla här;

- jag tror att jag kommer få ett armband när jag fyller år. du vet ett sånt där thomas sabo, så jag kan hänga på berlocker.

- haha, ja vi är nog i princip lika tekniska. :D

- haha jo han är med och är rolig, men tänkte lixom så man kanske har nå átt göra när det ska spöregna hela tiden man är där. d;

nu tror jag att jag svarade på alla. =)

2009-06-14 @ 18:37:04
URL: http://amandaandersson.blogg.se/
Postat av: amanda

jo vi var ju försiktiga, men så skulle jag stänga dörren. tog knappt i, så lossnade ett fack där. d:

ja, jag vet inte varför vi fick lov att säga till pizzagubben att vi var ifrån borlänge flera gånger, han trodde oss inte. d: men han va tydligen också härifrån.



haha jaa kanske det, :D

2009-06-14 @ 19:35:05
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Bli i håg kommen?

URL/Bloggadress:

Uppskattar din åsikt

Trackback
RSS 2.0